A mesével már maga a képzés is ÉLMÉNY. Inspiratív látni, ahogyan a résztvevők a képzés során gazdagszanak. Ez adja a lendületet a következő képzéshez, és lelkesítést is más kollégáknak. Egy [ … ]
Meseinterjú – óvoda és más
A Koneli alapítvány és az ALMA egyesület szervezésében egy hangulatos beszélgetésben a MESÉK kerültek fókuszba. Miket is mesélünk, hogyan, óvódásoknak és szülőknek hová nő a mese élménye. Ezeket és más, [ … ]
MESÉS 2021 – belső gazdagodást és kitartást
Kitartás, belső erő, hit, mély kincseink, megmérettetés, bátorság. Ezek a fogalmak jutnak eszembe az elmúlt és az előttünk álló időszakkal kapcsolatban. Sajátos körülmények között erősödik a befele figyelés, hangsúlyosabbak és [ … ]
Lélekgazdagító mesemorzsák
Mesepszichológia a gyakorlatban – vizsgadolgozatok gyöngyszemei ihlette inspirációk hamuban sült pogácsától a táltosig.
LÉLEKRENDEZŐ MESEMUNKA KÉPZÉS
Pszichológiai jelentőségű alkalmazása a népmese elemeknek kitágítja a mesék lehetőségeit. A képzés tartalma: • népmesék kiválasztásának szempontjai, • mese lélektani elemzésének alapja • mesei élmény kialakulásának támogatása • élményfeldolgozás segítése [ … ]
LÉLEKVEZETŐ MESÉINK meseterápiás elméleti alapok – okt.11.
Az Intermodális Meseterápiás képzés bevezetéseként egy interdiszciplináris elméleti teret és szakmai párbeszédet teremtünk. Ez szükséges szükséges majd a népmese terápiás hatásának vizsgálatakor, hiszen a pszichológiai vonatkozásokat is a maguk érvényességi [ … ]
NEVESS ÉS SÍRJ, HOGY ÉLJ – mese-műhely és sajátélmény – szept 6 / 7
A meseműhely az Intermodális Meseterápiás módszer képzésének bevezető szakasza, de nyitott sajátélmény bárki számára. Ezen a napon a Lélekrendező Mesemunka megtapasztalásával a mese archaikus lelki tartalma élményszerűvé válik, a belső [ … ]